Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.nowodworski.pl
- Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.nowodworski.pl
Treść strony
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę rowu przydrożnego po lewej stronie drogi gminnej 3KDD na działce nr ew.313/32 obręb 0015 w Nowym Modlinie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnychdata wytworzenia: 2024-10-29
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2024-11-19 10:14
- zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskaostatnia modyfikacja: 2024-11-19 10:20
Obwieszczenie o wydaniu decyzji ustalającej odszkodowanie za nieruchomości gruntowe, oznaczone działkami nr 721/7 i nr 60/6, położone w obrębie Chotomów, gmina Jabłonna
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-11-18
- opublikował: Agata Piekutdata publikacji: 2024-11-18 15:45
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, oznaczonej numerem działki 5/5, poł. w obrębie Izabelin - Dziekanówek, gm. Czosnów
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-11-18
- opublikował: Agata Piekutdata publikacji: 2024-11-18 15:38
Obwieszczenie o wydaniu decyzji ustalającej odszkodowanie za nieruchomość gruntową, oznaczoną działką nr 206/48, położonej w obrębie Chotomów, gmina Jabłonna
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-11-08
- opublikował: Agata Piekutdata publikacji: 2024-11-08 12:29
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 726/7 o powierzchni 0,0278 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-10-22
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-10-22 14:11
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 634/2 o powierzchni 0,0004 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-10-22
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-10-22 14:09
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 614/2 o powierzchni 0,0118 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-10-22
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-10-22 14:06
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 143/9 o powierzchni 0,0023 ha, położoną w obrębie 0003 – Dziekanów Nowy, gmina Łomianki
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Wojciech Łęgowski Geodeta Powiatowydata wytworzenia: 2024-10-22
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-10-22 14:03
Obwieszczenie o wydaniu decyzji nr 276/2024 z dnia 11.10.2024 r. ustalającej odszkodowanie za nieruchomość gruntową o nieuregulowanym stanie prawnym
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-10-22
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-10-22 09:26
Informacja o prowadzeniu konsultacji projektu programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025
Zapraszamy organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 z późn. zm.) działające na terenie powiatu nowodworskiego do udziału w konsultacjach projektu programu współpracy.
Forma konsultacji to pisemne zgłaszanie stanowisk. Opinie, uwagi i wnioski do projektu należy zgłaszać za pomocą formularza konsultacyjnego – na adres e-mail: p.lempicka@nowodworski.pl lub w budynku Starostwa w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1B, pokój 208a, II piętro.
Organizacje uczestniczące w konsultacjach zobligowane są do podania na formularzu, wraz ze zgłoszonym stanowiskiem, informacji dotyczących ich nazwy, adresu, wskazania celów statutowych, osoby wyznaczonej do kontaktu, a także danych takich jak nr telefonu, e-mail lub innej formy kontaktu zwrotnego.
Konsultacje rozpoczynają się dnia 18 października 2024 r. i zostaną zakończone w dniu 4 listopada 2024 r.
Projekt programu wraz z formularzem konsultacyjnym zamieszczony został na stronie internetowej www.nowodworski.pl w zakładce organizacje pozarządowe oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1B w Nowym Dworze Mazowieckim. Wyniki konsultacji podane zostaną do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.nowodworski.pl stosownej informacji, do której załączone zostanie zestawienie zgłoszonych przez organizacje stanowisk.
Za przeprowadzenie konsultacji odpowiada Zespół Promocji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski, ZPSdata wytworzenia: 2024-10-18
- opublikował: Patrycja Łempickadata publikacji: 2024-10-18 13:32
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie i rozbiórkę tymczasowych urządzeń wodnych w korycie rzeki Narwi obręb Stare Orzechowo, obręb Topolina; usługi wodne ......
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2024-10-11 14:44
Informacja dla przedsiębiorców zobowiązanych do wpłat na fundusze promocji produktów rolno - spożywczych
Na prośbę Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa przypominamy:
Z mocy ustawy z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych zgodnie z art. 3 ust. 3 i art. 6 ust. 1 pkt 2 przedsiębiorcy w terminie do 25 dnia po zakończeniu kwartału są zobowiązani do naliczenia, pobrania i dokonania wpłaty na fundusze promocji oraz do złożenia do Dyrektora Generalnego KOWR za pośrednictwem Oddziału Terenowego KOWR właściwego terytorialnie dla siedziby przedsiębiorcy deklaracji wpłaty na fundusze promocji produktów rolno - spożywczych.
Aktualne Zasady obsługi Funduszy Promocji Produktów Rolno-Spożywczych wraz z załącznikami dostępne są na stronie internetowej eRolnik.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krajowy Ośrodke Wsparcia Rolniczego Oddział Terenowy w Warszawiedata wytworzenia: 2024-09-05
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-09-23 12:55
INFORMACJA o możliwości uzyskania dotacji celowej z budżetu powiatu na realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem wód i urządzeń wodnych oraz na finansowanie lub dofinansowanie inwestycji, zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego oraz o wysokości środków przeznaczonych na dotacje celowe z budżetu powiatu nowodworskiego dla spółek wodnych w 2024 roku
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2024-09-11 14:09
Jak zgłosić wypadek przy pracy rolniczej w KRUS?
Placówka Terenowa KRUS w Nowym Dworze Mazowieckim przypomina zasady zgłaszania wypadków przy pracy rolniczej.Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wygaszeniu decyzji o rejestracji pojazdu, wydanych przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczących pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego.
Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1394) Starosta Nowodworski podaje do publicznej wiadomości, że zgodnie z treścią art. 17 ust. 3 ww. ustawy: decyzje o rejestracji pojazdu wydane przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczące pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego, w stosunku do których ich posiadacze nie dopełnili obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, jeżeli pojazd im podlega, przez okres dłuższy niż 10 lat, przypadający bezpośrednio przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, wygasły z mocy prawa z dniem 10 czerwca 2024 r. – nie dotyczy tylko pojazdów zabytkowych oraz pojazdów wolnobieżnych
W załączeniu zestawienie pojazdów spełniających kryteria opisane w ww. ustawie, tj. zgodnie z art. 17 pkt. 1 i 2. Dla których wygaszone zostały decyzje o rejestracji pojazdu w Centralnej Ewidencji pojazdów i Kierowców z dniem 10 czerwca 2024 r.
Z up. Starosty Nowodworskiego
Wicestarosta
/-/ Andrzej Pacocha
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Nowodworskiego, Wicestarosta Andrzej Pacochadata wytworzenia: 2024-06-10
- opublikował: Hanna Górskadata publikacji: 2024-06-10 14:54
- zmodyfikował: Hanna Górskaostatnia modyfikacja: 2024-06-10 14:53
- Zestawienie pojazdów, którym wygaszono decyzje o rejestracji z dniem 10 czerwca 2024 r. sporządzone na podstawie danych zgromadzonych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK).pdf (PDF) 18971.42kBInformacja dla osób ze specjalnymi potrzebami. Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność. Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer 22 7653298 lub j.menich@nowodworski.pl. W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (CEPiK)data wytworzenia: 2024-06-10
- opublikował: Hanna Górskadata publikacji: 2024-06-10 14:54
- zmodyfikował: Hanna Górskaostatnia modyfikacja: 2024-06-10 14:58
Obwieszczenie Powiatowej Komisji Wyborczej z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie wyników wyborów do Młodzieżowej Rady Powiatu Nowodworskiego
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Przewodnicząca Powiatowej Komisji Wyborczej Katarzyna Rawadata wytworzenia: 2024-05-16
- opublikował: Patrycja Łempickadata publikacji: 2024-05-16 12:15
Obwieszczenie Powiatowej Komisji Wyborczej z dnia 24 kwietnia 2024 r. w sprawie okręgów wyborczych dla wyboru Młodzieżowej Rady Powiatu Nowodworskiego w wyborach zarządzonych na dzień 15 października 2024 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Przewodnicząca Powiatowej Komisji Wyborczej Katarzyna Rawadata wytworzenia: 2024-04-24
- opublikował: Patrycja Łempickadata publikacji: 2024-04-24 15:24
- zmodyfikował: Patrycja Łempickaostatnia modyfikacja: 2024-04-25 12:41
Lista kandydatów na biegłych w zakresie wyceny nieruchomości na rok 2024
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-01-29
- opublikował: Agata Piekutdata publikacji: 2024-01-30 12:45
- zmodyfikował: Agata Piekutostatnia modyfikacja: 2024-01-30 12:44
Świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością. Od czego zacząć? Informacja ZUS.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Aneta Kokosza koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku Wydział Organizacji i Analizdata wytworzenia: 2024-01-09
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-01-09 14:03
Starosta Nowodworski Krzysztof Kapusta informuje o zmianie przepisów w zakresie rejestracji pojazdów od 1 stycznia 2024 r.
Dotychczasowy obowiązek zawiadomienia o nabyciu pojazdu, został zastąpiony obowiązkiem zarejestrowania pojazdu.
Właściciel pojazdu będzie obowiązany złożyć wniosek o jego rejestrację w terminie 30 dni od dnia:
· nabycia pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
· dopuszczenia do obrotu przez organ Krajowej Administracji Skarbowej pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa niebędącego państwem członkowskim Unii Europejskiej;
· sprowadzenia pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W przypadku nabycia pojazdu w drodze spadku termin 30 dni, biegnie od dnia prawomocnego orzeczenia sądu o stwierdzeniu nabycia spadku albo sporządzenia aktu poświadczenia dziedziczenia.
W przypadku nabycia pojazdu, przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą w zakresie obrotu pojazdami, wniosek o rejestrację pojazdu należy złożyć w terminie 90 dni.
Kary
Niezłożenie wniosku o rejestrację pojazdu, w wymaganym ustawowo terminie:
· w przypadku niezłożenia wniosku o rejestrację pojazdu w terminie 180 dni od dnia nabycia pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszczenia do obrotu przez organ Krajowej Administracji Skarbowej pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa niebędącego państwem członkowskim Unii Europejskiej; sprowadzenia pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej podlega karze pieniężnej w wysokości: 500 zł za wyjątkiem przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obrotu pojazdami, dla których kara pieniężna wynosi: 1 000 zł.
· natomiast w przypadku niezłożenia wniosku o rejestrację pojazdu w terminie przekraczającym 180 dni od dnia nabycia pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszczenia do obrotu przez organ Krajowej Administracji Skarbowej pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa niebędącego państwem członkowskim Unii Europejskiej; sprowadzenia pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, podlega karze pieniężnej w wysokości 1000 zł za wyjątkiem przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obrotu pojazdami, dla których kara pieniężna wynosi: 2000 zł.
Kary pieniężne współwłaściciele pojazdu będą ponosić solidarnie.
Zbycie pojazdu lub inne zmiany
Ponadto, właściciel pojazdu zarejestrowanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek zawiadomienia starosty, w terminie 30 dni, o:
· zbyciu pojazdu;
· zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym.
Niezawiadomienie starosty o zbyciu pojazdu, w wymaganym terminie (bez względu na ilość dni przekroczenia), podlega karze pieniężnej w wysokości 250 zł.
W przypadku współwłasności pojazdu dla skuteczności zawiadomienia o zbyciu pojazdu wystarczającym jest zawiadomienie przez jednego ze współwłaścicieli pojazdu.
Zawiadomienia o zbyciu pojazdu dokonuje się u starosty właściwego ze względu na miejsce zamieszkania (siedzibę) lub czasowego zamieszkania. a jeżeli właścicielem jest przedsiębiorstwo wielozakładowe lub inny podmiot, w skład którego wchodzą wydzielone jednostki organizacyjne – u starosty właściwego ze względu na miejsce rejestracji pojazdu.
Ponadto decyzje o rejestracji pojazdu wydane przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczące pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego, w stosunku do których ich posiadacze nie dopełnili obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, jeżeli pojazd im podlega, przez okres dłuższy niż 10 lat, wygasają z dniem 10 czerwca 2024 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta Nowodworski Krzysztof Kapusta, KTdata wytworzenia: 2024-01-03
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-01-04 11:47
Informacja dotycząca świadczenia wspierającego
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Dworze Mazowieckim informuje, iż nie rozpatruje wniosków o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia.
Wniosek o wydanie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia należy złożyć do Wojewódzkiego Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w Warszawie lub za pośrednictwem Powiatowego Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w Nowym Dworze Mazowieckim.
Zadanie będzie realizowane od 1 stycznia 2024 r. na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o świadczeniu wspierającym, która wprowadza nowe rozwiązania w systemie świadczeń dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów.
Na podstawie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia wydanej przez Wojewódzki Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Warszawie, osoba zainteresowana składa wniosek o wypłatę świadczenia wspierającego do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Druki
Wnioski do pobrania znajduja się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/ustalanie-poziomu-potrzeby-wsparcia-dla-potrzeb-swiadczenia-wspierajacego
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawnościdata wytworzenia: 2023-12-20
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-01-11 09:40
- zmodyfikował: Magdalena Czechowiczostatnia modyfikacja: 2024-01-11 09:49
Obwieszczenie o wydaniu decyzji Nr 478/2023 w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 240933W (1KDW-1) na odcinku 575m od działki nr ew. 83/6 do działki nr ew. 107 w miejscowości Augustówek w gminie Czosnów
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Paweł Calak Wicestarosta Nowodworski, ABdata wytworzenia: 2023-10-25
- opublikował: Tomasz Szabelskidata publikacji: 2023-10-25 14:12
- zmodyfikował: Tomasz Szabelskiostatnia modyfikacja: 2023-10-25 14:12
Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postepowania w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 240933W (1KDW-1) na odcinku 575m od działki nr ew. 83/6 do działki nr ew. 107 w miejscowości Augustówek w gminie Czosnów
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Paweł Calak Wicestarosta Nowodworski, ABdata wytworzenia: 2023-09-01
- opublikował: Tomasz Szabelskidata publikacji: 2023-09-05 14:49
Tablice rejestracyjne - zmiana przepisów
Ostatnio wiele dzieje się w prawie drogowym. Kolejna zmiana przepisów dotyczy tablic rejestracyjnych. Od 31 stycznia 2022 roku będą one przypisane do konkretnego auta, czyli nie trzeba będzie ich wymieniać po zakupie pojazdu.Zastrzeż swój dokument
Kradzież albo zgubienie dowodu osobistego, prawa jazdy, paszportu czy innego dokumentu tożsamości to bardzo poważny problem, mogący doprowadzić do szeregu trudnych do wyjaśnienia sytuacji związanych z wykorzystaniem naszych danych do celów przestępczych.Co zrobić w przypadku utraty dokumentów?
Ogłoszenie Starosty Nowodworskiego o zamiarze ograniczenia w drodze decyzji sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym w m. Wilków Polski gm. Leoncin
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2024-03-15
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2024-03-15 13:38